Rješenje stvoreno za prepoznavanje glasa i pretvorbu u tekst specifično za Conectart okruženje pozivnog centra ocijenjeno je najbolje u kategoriji Outbound Front-Office za izlazne komunikacijske projekte. Objavljeno je na 17. Call Center konferenciji koja se održala 22. studenoga 2017. u Pragu.

Pobjednički NSA projekt uvelike olakšava i ubrzava rad Conectart kontrolora. Uz doslovnu transkripciju i automatsku identifikaciju tema i fraza, kontrolori mogu obratiti pažnju na ključne odlomke i brzo ocijeniti kvalitetu poziva. Rješenje može prepisati i analizirati snimku u roku od nekoliko minuta i radi ne samo za češki, već i za slovački, poljski i druge slavenske jezike.

Czech Contact Award
Czech Contact Center Award

NEWTON Speech Analytics je rješenje za pozivne centre koji zahvaljujući speech to tekst tehnologiji omogućuje transkripciju audio zapisa u tekstualne formate na više jezika. Korištenjem web portala, transkripti se prikazuju uz upite i druge analize. Korisnik može pretraživati cijeli transkript poziva; provjeriti unaprijed definirane upite, ocijeniti audio snimke ili analizirati te podatke.