U suradnji s Udrugom gradova Republike Hrvatske pokrenuli smo projekt DUIT – Digitalizacija Umjetnom InTeligencijom u sklopu kojeg se u 18 hrvatskih gradova uvodi korištenje naše platforme Beey, za pojednostavljenu i učinkovitiju transkripciju sjednica gradskog vijeća, odbora i upravnih tijela.

Projekt DUIT (Digitalizacija Umjetnom InTeligencijom) predstavljen je danas na Zagrebačkom velesajmu.

Predsjednik Udruge gradova, g. Željko Turk, pojasnio je da priprema integralnih zapisnika sa sjednica gradskih tijela predstavlja neracionalan utrošak vremena gradskih službi, a zapisnici postaju dostupni javnosti s velikom vremenskom odgodom, što nepovoljno utječe na transparentnost rada tih tijela. Sve veći broj audio-vizualnih zapisa sa sjednica tih tijela objavljuje se na gradskim mrežnim stranicama radi povećanja transparentnosti, ali u nedostatku integralnog prijepisa govora, osobe s oštećenjem sluha nisu u mogućnosti koristiti taj sadržaj. Sukladno zakonskim propisima, tijela javne vlasti dužna su svim građanima omogućiti korištenje sadržaja mrežnih stranica. Uvođenjem digitalne transkripcije u rad gradskih tijela želi se učinkovitije koristiti vrijeme službenika, povećati transparentnost rada i omogućiti dostupnost audio-vizualnih zapisa svim osobama.

Direktor Newton Technologies Adria, g. Marko Poljak, pojasnio je da će se u sklopu projekta koristiti Beey platforma, temeljena na umjetnoj inteligenciji, za pojednostavljenu, učinkovitiju transkripciju i pohranu zvučnih i video snimki. Korištenje platforme u gradovima omogućuje optimizaciju procesa praćenja sjednica i izrade zapisnika te transparentniju i veću dostupnost materijala osobama s oštećenjem sluha, zahvaljujući funkciji izvoza titlova.

Partnerstvo s Udrugom gradova u ovom projektu pokazuje da zajedno, aktivnom suradnjom u kombinaciji s vrhunskom tehnologijom, možemo unaprijediti procese lokalne samouprave i doprinijeti digitalnom razvoju kompletne zajednice.

g. Željko Turk i g. Marko Poljak na predstavljanju projekta DUIT, foto: Ratko Mavar, Lider Media d.o.o.